hallelujah

Har inte bloggat sen torsdags, har inte riktigt haft tid eller ork. Fredag så var jag som sagt med karolina, hon sov här. Det var kul, det var längesen vi gjorde något tillsammans. Vi har varit vänner i 12 år nu. Det är ganska så länge skulle jag vilja påstå. På lördags morgonen, eller egentligen eftermiddagen kom Erika över och gjorde amerikanska pannkakor till oss. Hade aldrig ätit det innan då, det var gott men föredrar nog vanliga pannkakor. Senare på kvällen gick jag och Erika till Henrik där vi hade film kväll med gamla klassen. Vi var lite sena så vi kom när första filmen redan startat så det vart lite konstigt eftersom man knappt han prata med någon innan. Utan helt plötsligt satt vi bara och kolla på film. Men det var trevligt att träffa alla igen, saknar gamla klassen. Vi hann kolla på tre filmer tillsammans, The blairwitch project, women in black och Ted.
Erika sov över här då också. 
På söndagen åkte jag mamma och sofie till intersport och köpte ute idrotts skor. Eller ja joggingskor. Sedan spenderade jag resten av dagen med att kolla på film. Blev nämligen sjuk någon gång där under helgen, så på söndagskvällen var jag jätte fökyld och hade feber. Var hemma i måndags och idag också. Mår bättre just nu så det verkar som att jag ska gå till skolan imorgon. Har spenderat hela dagarna med att kolla på film, Pulp Fiction, The lucky one, Donnie Darko, The Avengers, Transformers m.m 
Köpte peace and love biljetter igår också, och för att vi köpte dem via coop fick vi 500 kr rabatt. Så i sommar blir det Jag, Erika, Johanna och Karolina på p&l. Plus att om 2 veckor åker vi till London, åhå är as taggad. 
Twitter och Instagram bilder de senaste dagarna: 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

E-post adress? (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0