Det kommer aldrig va över för mig

Hej sitter hos Erika för stunden, hon bakar och jag sitter vid min dator. Japp jag tog med den. Hon ska göra mockarutor till någon baksak hon ska ha med sin klass på fredag. Btw förstår mig ej på människor som kallar det kärleksmums. 
Vi hade sista provet på två veckor idag så som utlovat kommer här blogginlägg. Har en hel del bilder att lägga upp! I lördags hade jag Alexandra, Amanda och Erika mello mys hos mig. Vi åt pizza, vindruvor kolla på mello finalen och hade allmänt trevligt.
I söndagen var jag och Amanda i vällingby och såg state of drama, robin stjernberg, yohio och ulrik munther uppträda.
Och i måndags firade jag och min underbara klass våran fantastiska lärare Jonas med tårta, ballonger och sång eftersom han fyllde år på söndagen. 
Ska försöka redigera lite bilder nu, bland annat från söndagen och konfalägret. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

E-post adress? (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0