Dansen före döden

Skoldag som vanligt idag, Engelska, Psykologi, Matte och Historia. 
Efter skolan gick jag och Johanna av bussen vid ica, köpte lite gott och sen mötte jag som tur pappa så fick skjuts hem därifrån. Sen dess har jag suttit är i min ensamhet och ätit kakor med glass på. Haha fick ett "fripass" från "godisförbudet" idag. Kunde inte låta bli.. Sett ett avsnitt av Beverly Hills 90210 också. Blir deprimerad på tanken att jag måste sätta mig och plugga franska snart, men det är nödvändigt med tanke på provet på torsdag. Åhåhåhå vill inte..
Visst är mitt liv roligt och intressant! 
Säg mig vilken redigering tycker ni bäst om?
 

Kommentarer
Postat av: A

Båda är mucho mucho fina!!

2013-01-29 @ 18:43:09
URL: http://aholmberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

båda va lika fina venne vad jag ska ta mig till du e finast i världen

Svar: Ingen är finare än du hjärtat
sarajuto.blogg.se

2013-02-04 @ 20:46:51
URL: http://johannafredricsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

E-post adress? (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0