Vill ni ha mod?

Är hemma sjuk, så just nu har jag inte nått intressant att säga. Kanske senare! Så för att det just nu i alla fall ska bli ett blogg inlägg kan jag väl lägga ut lite bilder från en del av de konserter jag varit på. En del bilder är av bättre kvalité än andra kan jag ju nämna. Skulle vilja påstå att jag varit på en del konserter, då sådana man betalar för att gå på. Klart jag har sett andra artister uppträda som på typ fmk eller liknande, men skulle vilja påstå att det inte riktigt räknas som en "riktig" konsert eftersom du inte betalat för att se artisen på det viset.
 
Justin Bieber och One Direction läggs till den här listan senare i år. 
 
 
Veronica Maggio 9/9 2011
 
 
Tove Styrke 10/9 2011
 
 
Kapten Röd 10/12 2011
 
 
Gavin Degraw 1/2 2012 (Thomas Stenström bby var hans förband därav bilden under) 
 
 
 
Avicii 1/6 2012
 
 
Kent 28/7 2012
 
 
Lady Gaga 30/8 2012
 
 
Band of Horses 9/11 2012
 
 
Swedish House Mafia 23/11 2012
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

E-post adress? (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0