The girl on fire

Söndag: Övningskörde lite med pappa, försökte städa rummet och var i kyrkan på ledarmöte. Vi firade även Robert med lite tårta! Det var mysigt, det är alltid mysig att vara i kyrkan.
Måndag: Hata måndagar. 

Vilket för oss till idag, idag har hitills varit en bra dag faktiskt. Alla S12:or har haft en tema dag. Vi dagen tror jag dom kallade det. 
Vi började bra med en halvtimmes sovmorgon (samt vi slapp franskan) sen fick vi titta på ett avsnitt av Simpsons och ett av HIMYM. Som vi sedan diskuterade, vi pratade om genus. Ni vet stereotyper och könsroller och liknande. Sen åt vi lunch i skolan, och efter det åkte jag och Johanna ner på stan och fikade på café Linné. Cheesecake ♥
Senare mötte vi upp klassen vid fredens hus, som ligger i slottet. Där pratade vi mer om normer och gjorde en del övningar och liknande. Det var en ganska rolig tema dag egentligen. 
Hade tänkt träna lite när jag kom hem men pappas jobbar kompis var här så då får jag nöja mig med att jag praktiskt taget sprang från slottet till stadshuset för att hinna med bussen. Kanske hinner träna "på riktigt" senare ikväll. 
Gammal bild på lillasyster
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

E-post adress? (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0