Taizé

I sommras, eller för 221 dagar sedan åkte vi med kyrkan i sävja till Taizé som är egentligen en liten by i Frankrike. Där ligger ett kloster som barn,ungdomar och vuxna har möjligheten att besöka. Vi var där i ungefär en vecka, och det var fantasiskt kan jag säga. Lärde känna nya människor, svenskar såsom tyskar. Kameran jag hade med mig gick däremot sönder påväg ner dit, vilket betydde att jag behövde fota med min mobil hela veckan. Men Josefin som också var med fotade en hel del med sin system kamera, och nu har jag fått dessa bilder av henne. Och då tänkte jag dela med mig av dessa till er.
Cred till Josefin Karlavagn för dessa fina bilder 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

E-post adress? (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0