Händerna mot himlen

Ursäkta att jag varit frånvarande de senaste dagarna, I fredags ungicks jag med Erika efter skolan. I lördags var jag Erika och Albin på ikea och sedan var vi hos mig och spelade lite xbox. Och idag har jag sovit, kollat film och ätit godis. Jag har varit väldigt effektiv idag.. 
Nej men det gör inget för ska försöka vara det imorgon, mitt rum är nämligen kaos och måste städas. Förra gången jag försökte göra det blev det nästan bara stökigare. 
Det enda jag har planerat detta sportlov hittills är att jag ska träffa Amanda och Johanna någon dag samt att jag och Amanda ska bege oss till Stockholm på lördag. Då öppnas nämnligen One Direction butiken för första gången i Europa, i mood gallerian i Stockholm. Klart dom har öppet i 15 dagar så det är ju inte bråttom men vore trevligt att åkta dit på öppningsdagen plus är osäker på om jag kommer hinna efter det. 

Bild 1: Började sätta upp bilder på en av väggarna i mitt rum för mer än ett år sen, satte upp några fler idag. Men är fortfarande inte heeelt klar. 
Bild 2: Krok grejen jag köpte på ikea i lördags. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

E-post adress? (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0