Fix you

Tisdag. 
Slutade skolan, tog bussen hem och kollade på ett avsnitt av Hart of Dixie innan jag tog mig ner mot kyrkan. Är där som konfaledare på onsdagar, eller det är tänkt att jag ska vara det men har knappt hunnit med att gå dit. Hursomhelst var det jätte roligt. Alltid roligt i kyrkan. Eller allt blir roligt med tanke på dem jag umgås med. Vi pratade lite, gjorde en tidslinje, lekte lite samt sjöng lite. Det enda som är lite tråkigt med att det här är tredje gången jag gör detta (konfirmand ett år och två år som ledare) är att en del saker har jag redan gjort. Som exempelvis den här tidslinjen, det här är andra gången jag gjort den. Och jag tror inte jag lärt mig mer än första gången. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

E-post adress? (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0