En månad

Dag 1 - En ny bild på mig + 5 fakta
Dag 2 - En sak jag älskar från min garderob
Dag 3 - Favoritband
Dag 4 - Favoritserie
Dag 5 - Gamla bilder på mig
Dag 6 - Mina favoritfilmer
Dag 7 - Mina vänner
Dag 8 - I min väska
Dag 9 - Favoritlåtar just nu
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Det här är jag beroende utav
Dag 12 - Alla mina hårfärger
Dag 13 - Det här får mig att må bra
Dag 14 - Det här får mig att må dåligt
Dag 15 - En resa jag aldrig glömmer
Dag 16 - Min favoritstad
Dag 17 - Mina intressen
Dag 18 -  Vad jag åt idag
Dag 19 - Något jag måste hinna med innan jag dör
Dag 20 - Min favoritmat
Dag 21 - Saker jag stör mig på
Dag 22 - Min spotifylista
Dag 23 - Min favoritkonsert
Dag 24 - Det här hade jag på mig idag
Dag 25 - Mina favoritbloggar
Dag 26 - Några saker ni inte visste om mig
Dag 27 - Min favoritsysselsättning
Dag 28 - Något jag inte klarar mig utan 
Dag 29 - Mina rädslor/fobier
Dag 30 - Min favorit hår-produkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

E-post adress? (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0