Dag

Dag 18 -  Saker jag stör mig på
Bytte ut den egentliga dag 18 mot morgondagens pga då kanske jag faktiskt kan ta bild på vad jag åt, känns intressantare
Stör mig på människor som stannar mitt i vägen
Människor som går sakta
Människor som sätter sig på busssätet längst ut fast sätet längst in är ledigt
Människor som är otrevliga mot en utan orsak
När man fastnar på en bana på Candy Crush
Lärare som måååååste hålla kvar en tills exakt den tid lektionen slutar även om man ej har något mer att gå igenom
Listan kan göras lång
 
Dag 19 - Något jag måste hinna med innan jag dör
Tatuera mig, Åka till maldiverna, Träffa One Direction, Färga håret ljus lila.
Den listan kan oxå göras lång
 
Dag 20 - Min favoritmat
Kan inte bestämma en rätt jag tycker om lite mer än de andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

E-post adress? (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0