Dag 12

Dag 12 - Alla mina hårfärger
Har nog färgat mitt hår fler gånger än vad jag kan räkna på alla mina fingrar. Gjorde det första gången på skolavslutningen 2005, så då slutade jag tvåan. Tror dock inte jag färgade på riktigt utan att det var toning. Men då tonade jag håret lite röd/orangare. Det har jag gjort typ en eller två gånger till efter det. Sen vet jag att en gång skulle jag färga mörkare brunt men att det blev typ lila. Utöver det har jag färgat ljust brunt, mörk brunt ett antal gånger, praktiskt taget svart, blont/gult, blå/grön dip dye(Den var ojämn pga att mitt hår var blont på en del ställen och brunt på andra). Tror inte det är så mycket mer än det. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

E-post adress? (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0