1D world

I lördags åkte jag och Amanda till Stockholm. Vi började på fotografiska, gick runt och kollade lite på utställningen dom har just nu. Absolut inte lika bra utställning som förra gången jag var där men det var trevligt ändå. Sedan promenerade vi in mot Stockholms innerstad igen, och gick till de båda topshop. Letade efter ett läppstift som ej fanns. Tydligen säljer dom bara smink på en av de två topshop som finns i Stockholm och är säljer dom bara Brighton Rock, eller det var det enda de hade inne. Och den är knall rosa. Nepp var ej det jag ville ha. Vi gick då mot mood gallerian för att kolla in 1D world som öppnat tidigare den dan. Tycker synd om er som köade några timmar på morgonen för när vi kom dit vid 3 tog det ca 15 min att komma in i butiken. Och när vi gick ut var det ingen kö alls, lät värt att vänta tills på eftermiddagen med att gå dit. Dom hade gjort det riktigt fint och fick med mig en kalender hem! Hade med mig systemkameran också så tog lite bilder, ni ser dem här under!
Senare på kvällen bestämde jag och Amanda oss för att gå på bio, så vi köpte biljetter till The Hobbit och såg den. As bra film, rekommenderar stark, även om du inte sett Sagan om ringen filmerna. 
 
btw har äntligen lärt mig hur jag ska spara bilderna för att få så bra kvalité på dem som möjligt när jag lägger ut dem på bloggen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

E-post adress? (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0