Kära vänner

Hej kära vänner, inget London inlägg för tillfället. Detta blir däremot ett lite mer "vanligt".
Om ni inte sett alexandras blogg bör ni kolla in den, fixade hennes design igår. Själv funderar jag på att testa på forme, deras design är så enkel så man behöver inte tänka på alla koder och shalala. Plus såg att man kan mejla dem så flyttar de hela bloggen över till deras portal. Vilket skulle betyda att jag inte började om på nytt, utan bara bytte portal. Får se hur jag gör.
Det är tänkt att jag ska plugga psykologi idag, eftersom jag har prov imorgon. Men känner mer för att spela candy crush och lyssna på JT. 
Nästa vecka består praktiskt taget av prov, psykologi prov på måndag, svenska nationella på tisdag och torsdag. Onsdag blir en trevlig dag däremot, Jag och Amanda ska på Justin Bieber på kvällen. Vi sitter praktiskt taget längst  bak däremot, men de biljetterna var billigast så det var dem vi ville ha. 
Om lite mer än en vecka är det valborg också, har planer, men allt är inte direkt in i detalj. Fast det är klart planerar man allt in i detalj blir man oftast besviken. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

E-post adress? (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0