The thump of my heart

Hola
Ja som ni ser startade jag en ny blogg, testar för stunden, får se hur jag gör sen. Om jag överhuvudtaget bloggar nå mer eller fortsätter här eller på underligtnog 
Lär oavsett vart jag bloggar bli lite sådär halvdant bloggande, nått inlägg ibland när jag känner för det, mestadels bilder.
Åker till Bulgarien imorgon, så om jag inte får tag i internet lär det ju endå bli ett uppehåll på en vecka, tills jag kommer hem. 
Inte för att jag tror jag överhuvudtaget har nån läsare just nu eftersom jag inte länkat bloggen någonstans än. 
Och det får vänta tills jag kommer hem, lägger troligtvist upp bilderna därifrån här. 
Känns som en bra idé.
Eller kanske man ska ta och lägga ut massor av andra bilder här nu? Vi får se. 
 
Nej men nu ska jag fortsätta med mitt, om det blir att lägga ut bilder här eller att sitta o nörda på tumblr visar sig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

E-post adress? (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0