Fat Jesus

Okej jag ångrade mig. Eftersom en tjej vid namnet Ida, som gick i min föredetta klass frågade efter lite bilder från klassens tre år tillsammans kan jag lika bra lägga upp några av dom istället. 
De här är de bilder som fanns som hade något med klassen att göra, i ett visst album jag har på datan där alla bilder redan är redigerade, på ett eller annat vis. Däremot är några av dem redigerade för ett bra tag sen så döm inte taaaaaaack. 
Kan ha råkat smyga in några andra bilder oxå som är från samma tillfällen men bara inte på någon från le klass. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Albin

Fat Jesus, fat Jesus, fat Jesus, JESUS IS THE NEW FAT!!!!

Svar: http://weheartit.com/entry/15443106
Hahahahaha har du sett den filmen?
Hangover 1 eller 2, kommer inte ihåg vilken
sarajuto.blogg.se

2012-07-16 @ 18:55:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

E-post adress? (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0