Uttråkad

Hola bandola, jag har inga vänner
förvänta er ett urtråkigt inlägg. Absolut inget vettigt att skriva, det är fredagkväll o jag sitter här o är törstig men orkar inte gå ner för att dricka nått. Har inget inplanerat alls så har jag otur blir det en rastlös kväll. Med tanke på hur tråkigt jag har just nu är jag såhär nära på att ta fram matte boken o göra de jag inte hunnit än. Och då är man verkligen desperat. 
Så 9 hela dagar har vi gått i gymnasiet nu. Alla i min klass verkar jätte trevliga o goa, okej om jag hade tyckt nå dåligt hade jag väl endå inte kunnat skriva det här, Men nu ska inte vara så. 
Det är jätte förvirrande att vara etta däremot, alla bara glor på en, o man hittar ingenstans, o vet inte hur saker fungerar och shabalalala. Och med tanke på att de fortfarande är lite awkward i klassen eftersom vi inte känner varandra har de varit en ganska jobbig vecka. 
Köpt för 10 kronor styck tidigare i veckan. Billigt o bra. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

E-post adress? (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0